  • Data: 2021-03-08 11:42:44
    Temat: Re: Bandycki napad straży miejskiej.
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Tomasz Kaczanowski" napisał w wiadomości grup

    >nie ma żadnego uzasadnienia naukowego dla tego twierdzenia. Wielu
    >lekarzy też wypowiada się krytycznie, a doświadczenia z wielu krajów
    >pokazują, że takie maseczki nie mają sensu.

    Ten wirus jakos slabo sie rozpowszechnil w Korei Pd. i w Japonii.

    W Korei postawiono na intensywne testowanie i izolacje.
    W Japonii testowano symbolicznie.

    W obu krajach byl zwyczaj uzywania maseczek przy lekkim
    przeziebieniu - aby nie zarazac innych ...

    Co do sensu ... najpierw WHO tez nie chciala powiedziec o skutecznosci
    maseczek, ale z czasem zaczela je zalecac, a wraz z nia zalecały i
    rzadu wielu panstw.

    J.