  • Data: 2021-03-08 11:04:30
    Temat: Re: Bandycki napad straży miejskiej.
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Poszukaj takiego wyroku - jednego - a podyskutujemy. Znajdź wyrok
    > stwierdzający nielegalność legitymowania z tego powodu, ze ostatecznie
    > sąd uniewinnił legitymowanego. Bo nie chce mi się przepychać na głupotę.

    Bo jeszcze niema wyroków, ale widziałem legitymowania, gdzie policjant
    twierdził, że to po to by skierować podejrzenie o popełnienie
    wykroczenia, choć jeszcze nie wie jakiego.

    Ba widziałem co najmniej 2 takie, że policjant szarpał osobę, by ją
    wylegitymować, jak ta się wkurzyła i wymknęło jej się coś, to okazało
    się, że jedynym wykroczeniem było używanie wulgaryzmów, czyli co,
    policjant przewidywał, że ktoś będzie za 2 minuty kląć i go legitymował
    na tę okoliczność wcześniej?

    --
    http://zrzeda.pl