  • Data: 2021-03-08 10:49:48
    Temat: Re: Bandycki napad straży miejskiej.
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Problemem podstawowym jest to, ze Ty nie potrafisz pojąć, ze
    > legitymowany obywatel nie jest podmiotem mogącym stwierdzić, czy
    > legitymowanie jest zasadne, czy nie.

    sąd przychylił się do tego, że może. Jeśli funkcjonariusz nie podał
    podstawy prawnej i faktycznej, to nie ma prawa legitymować. Jeśli
    legitymuje niezgodnie z procedurą, czyli np nie chce się przedstawić,
    tak by można było zanotować dane, to też ma prawo odmówić. Ja wiem,
    jeden gang udający policjantów wpadł ostatnio dlatego, bo robił wszystko
    zgodnie z procedurami i to wywołało podejrzenia, ale ja wolałbym, zeby
    funkcjonariusze działali zgodnie z procedurami.

    --
    http://zrzeda.pl