  • Data: 2021-03-05 17:09:29
    Temat: Re: Bandycki napad straży miejskiej.
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:60424ba7$0$501$6...@n...neostrada.
    pl...
    >Szczepienie daje podobno 50~70 % w zależności od producenta. Maseczka

    Raczej 95 ... w 2 tygodnie po drugiej dawce...

> [...]
    >maseczka
    >plus szczepienie daje 95~97%. Czyli tak naprawdę szczepionka daje nam
    >5~7 % przy ryzyku powikłań, nieznanych skutkach ubocznych itd. Boirąc
    >pod uwagę, że przecież bez masek chodziliśmy sporo, więc również
    >ludzie
    >mają jakąś swoją własną odporność, a ci, którzy jej nie mieli pewnie
    >już
    >przechorowali, to taka wypowiedź o 90% skuteczności masek powoduje,
    >że
    >jak byłem przekonany o sensowności szczepienia,m to nagle zaczynam

    Robercie, nie wierzysz wlasnemu rzadowi ?

    Dzis 15 tysiecy nowych zakazonych i 263 zmarlych.

    Jak na naturalna odpornosc - cos duzo. A tych nowych to pewnie kilka
    razy wiecej, tylko ich nie przetestowano.

    To juz raczej sobie przypomnij co pisalem w listopadzie - w
    zachodniopomorskim przebadano losowa probke ludzi i 20% przeciwciala
    miala.

    Czyli 80% jeszcze nie wie, jak przejdzie zakazenie.

    A ciekawe - taka srednia ogolnopolska, czy rejon turystyczny to im
    nawiezli tego wirusa duzo ...

    J.