  • Data: 2004-02-02 20:38:33
    Temat: Re: BZWBK
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Wojtek" <v...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:55ef.0000006b.401e1a73@newsgate.onet.pl...
    > Witam!
    > Za wydanie karty + monit BZWBK naliczyl mi oplate 35 zl.
    > Karty nie otrzymalem, wiec zglosilem reklamacje o anulowanie oplaty,
    ktora
    > zostala nieslusznie naliczona, ale oni tylko zastrzegli karte (na moja
    prosbe)
    > i oplaty nie anulowali, tlumaczac sie tym, iz karta od nich zostala
    wyslana.
    > Duplikatu karty juz nie chce, gdyz bank po tym incydencie juz mi nie
    odpowiada
> [...]

    Pytanie, czy opłata została faktycznie niesłusznie naliczona. Jeśli tego
    jesteś pewien, to ja bym wysłał do nich pismo za zwrotnym potwierdzeniem
    odbioru (zamiennie zaniósł do oddziału i złożył za pokwitowaniem na
    dzienniku podawczym) oświadczając, że na płacenie żadnych 35 zł nie
    wyrażasz zgody i jeśli sobie życzą, by Cię pozwali do sądu. Może ochłoną.

    A jeśli nie? No faktycznie mogą próbować coś zapisywać w tych BIK-ach i
    później będzie ciężko to odkręcić. Ja osobiście, o ile pismo nie odniesie
    skutku i przyślą jakieś kolejne pozbawione sensu upomnienie spróbował z
    nadzorem bankowym NBP. Pismo do nich nic nie kosztuje. Na ile odniesie
    skutek, nie potrafię powiedzieć.

    Generalnie kwota to zbyt mała, by kombinować coś poważniejszego, a przez
    głupie kilkadziesiąt złotych możne później długo udowadniać, że nie jest
    się żółwiem.