  • Data: 2004-02-03 09:04:20
    Temat: Re: BZWBK
    Od: "Pete" <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "wirtualna" <w...@w...pl.com> napisał w wiadomości
    news:bvmh41$374$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Czy we wzorcu WBK (regulaminy sie chyba zmienyly) byly zapisy o oplacie za
    > monity? Jesli nie, to czy nowy wzorzec zostal doreczony - 384(1) KC.

    Nie mam pojęcia czy były, bo wszystkie papiery z WBK zaginęły. Adres
    korespondencyjny był, niestety, adresem akademikowym i od czasu zakończenia
    studiów nie był zmieniany (niestety po raz drugi). Konto wtedy było już z
    saldem 0.00 i nie było na nie przelewane stypendium.

    > co do "umowy kredytowej" - 6KC - niech BeZet ja wskaze!

    To, Droga Redakcjo, sam wymyśliłem. Podałem to jako ciekawostkę zawodową.

    > poza tym z opisu cos mi wynika, ze roszczenia mogly sie przedawnic....

    A ile to jest? 3 lata?
    Poza tym mogą się tłumaczyć, że wezwania wysyłali na adres korespondencyjny
    (akademik) psia ich mać.

    Redakcjo?

    Pete