  • Data: 2019-04-27 18:18:59
    Temat: Re: BTC dla początkujących
    Od: u2 <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 27.04.2019 o 17:04, Jcek Maciejew pisze:
    > Widzę że to kwestia definicji. Ja nazywam taką rzecz katastrofą
    > humanitarną z dwóch powodów. Pierwsze że dot. znacznej liczby ludzi,
    > drugie że humanitaryzm tu legł w gruzach przede wszystkim. Nie chodzi
    > zresztą o etykietki. Chcesz, nazywaj rzecz po imieniu - wojna,
    > ludobójstwo.

    Jcek najwyraźniej znowu rżnie głupa, największe ofiary i straty w
    drugiej wojnie poniosła Polska, to że zginęły 3 miliony żydów nie
    oznacza, że nie byli oni obywatelami Polski, co więcej Polska nigdy nie
    otrzymała odszkodowań za te straty, a otrzymał je n.p. Izrael, choć nie
    uczestniczył w walkach drugiej wojny światowej i to nie jego obywatele
    zostali zamordowani pod czas tamtej wojny:)

    --
    George Orwell :

    what they do not want to hear"