  • Data: 2019-04-27 21:36:51
    Temat: Re: BTC dla początkujących
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 27 Apr 2019 20:43:39 +0200, Robert Tomasik napisał(a):

    > Gmina Żydowska n ie ma osobowości prawnej, więc spadkobiercą być nie
    > może.

    U nas zdarzalo sie przekazanie spadku "na Kosciol", a Zydzi czegos
    podobnego nie mieli ?

    > Problemem po wojnie był fakt, że Niemcy nie wydawali aktów zgonu,
    > więc for,alnie Ci ludzie żyli przez jakiś tam czas konieczny do uznania
    > za zmarłego. Potem trrzeba by było przeprowadzić postępowanie w sprawie
    > uznania za zmarłegoi, a dalej przejąć na Gminę. Komuniści mieli to w
    > d...ie.

    Ale przede wszystkim to takiego testamentu nie bylo.

    > Moje prywatne zdanie jest takie, że z upływem lat 30 należałoby uznać,
    > że doszło do zasiedzenia w złej wierze i uciąć wszelkie dyskusje.

    Srednio mi sie to podoba ... a gdyby to twoj majatek byl ?

    Poza tym jakze to - w zlej wierze. To by wypadalo kogos ukarac za te
    zle dzialania ... urzednikow ?
    A oni dzialali w dobrej :-)

    Ale mnie te ksiegi interesuja - w Warszawie przetrwaly ?
    A w innych miastach ?

    Ale byly jeszcze inne dekrety.

    Masz na mysli ten ?
    http://prawo.sejm.gov.pl/isap.nsf/DocDetails.xsp?id=