    From: " maxi" <m...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: BŁĘDY WE WNIOSKU !
    Date: Thu, 14 Aug 2008 13:50:42 +0000 (UTC)

    Witam,

    przepraszam za ten chaos, MAc :)
    w skrócie:

    Nieruchomość była rodziców, najpierw zmarła mama, była sprawa spadkowa i
    współwłaścicielami zostali:
    - ojciec - 4/6
    - córka zmarłej - 1/6
    - syn zmarłej - 1/6

    W r.ub. zmarł ojciec. Córka mająca 1/6 zrzekła się notarialnie swojej części
    po ojcu /połowa z 4/6/ i odziedziczyły to wtedy ustawowo jej dzieci - jedno
    8 lat, drugie pełnoletnie.

    Z tego wszystkiego mamy współwłaścicieli:
    - syn zmarłych : 1/6 po matce i 2/4 po ojcu/
    - córka zmarłych : 1/6 po matce
    - dzieci córki - /z 2/4 po "dziadku" - mają po połowie/

    Inaczej: syn ma połowę nieruchomości, a druga połowa jest w częściach 3x1/6 -
    dwoje dzieci córki + córka

    Sprawa o dział spadku załozona przez brata jest TYLKO z części zmarłego
    ojca /4/6 dom u z działką/ bo na sprawę wezwano tylko wnuki zmarłego !!!
    Ja-jako udziałowiec- zostałam pominięta, choc mam 1/6 po mamie.

    Co teraz ? zmieniać to pisząc pismo, czy poczekać do sprawy i tam wykazać
    celowe wprowadzenie sądu w błąd, bo domniemam, ze brat chce osiagnać jakąs
    korzyść dla siebie...

    Proszę o wypowiedzi, may 7 dni na ew. sprostowanie
    POzdr