  • Data: 2010-08-25 17:08:27
    Temat: Re: Awaria nowej drukarki fiskalnej
    Od: "Dariusz Domagała" <biuro@NOSPAM_innersoft.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie 13:42 tylko 13:52. 3 min różnicy. Zobaczyłem go jak wysłałem swój i
    > odświeżyło. Co nie zmienia faktu że poważne doradzanie komuś kasy
    > fiskalnej tylko na podstawie informacji "20-30 paragonów i przenośna" to
    > lekko nieprofesjonalne.

    Problem w tym że nic nie doradzałem bo uważam tak jak Ty że kasa ma byc
    szyta na miarę potrzeb działalności a nie odwrotnie. Moja propozycja tyczyła
    sie pierwotnego wątku a przez nieuwage nie zauważyłem że pytanie skręciło
    na tory kasy.

    > No ale może się mylę, w końcu naprawdę dawno
    > robiłem pierwsze uprawnienia (96 rok) i może teraz już się nie pyta
    > klienta do czego i z czym chce używać kasy, ile ma towarów i na jakich
    > funkcjach mu zależy tylko wciska się jedyny słuszny model jednego
    > słusznego producenta z którym się akurat współpracuje.

    Żadne halo - też posiadam uprawnienia od 96r. i nie posuwam się do oceny
    kogokolwiek
    tylko dlatego że posiadam 'stare' uprawnienia.

    > owszem, właśnie j/w

    > Nie, to nie jest przestępstwo. I nie zamierzam dyskutować o wyższości,
    > bo każdy producent w czymś się specjalizuje. Dlatego uważam że to że
    > mogę zaproponować coś z oferty 3 wiodących od lat na rynku producentów
    > będzie lepsze od Twojej wiedzy specjalizowanej w Novitusie, bo dzięki
    > temu zawsze dobierałem urządzenie pod konkretne oczekiwania klienta a
    > nie odwrotnie.

    I tak i nie.
    A nie zastanowiłeś się nad tym że jak określasz 'specjalizuje się w
    Novitusie' to może
    właśnie wynika z tego że doświadzenie spwodowało 'preferowanie' tego
    producenta?
    To nie może dawać podstaw do twierdzenia że jak oferujesz urzadzenia 3
    producentów
    to każdy Klient będzie zadowolony w 100%. Każde urządzenie/producent ma
    plusy
    i minusy.

    A ogólnie - EOT

    Bo jak to bywa na polskich grupach dyskusyjnych wątek główny stał się
    tematem pobocznyn
    a rozwija się dyskusja nie dająca wyczerpującej odpowidzi pytającemu.

    Darek