  • Data: 2010-08-26 20:33:11
    Temat: Re: Awaria nowej drukarki fiskalnej
    Od: scream <n...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 26 Aug 2010 10:00:30 +0200, Michał Gut napisał(a):

    > mz dobrze ci radzi:) zmien serwis:) najlepiej opisz producentowi procedurę
    > naprawy i kto przyjechal;)

    Być może tak zrobię... :)

    > a czy oby napewno gadales z kims z serwisu fabrycznego czy z sekretarka? bo
    > to roznica:)

    Gadałem z ich pomocą techniczną, siedzą tam dwie bardzo sympatyczne panie
    które znają program i wszelkie możliwe problemy z nim "od podszewki".

    > jesli chodzi o serwis oprogramowania to symplex ma swoich dyplomowanych
    > serwisantow(wskaze ci najblizszego)

    To będzie płatne? Jutro zadzwonię i spytam co i jak dokładnie.

    > sprobuj:
    > menedzer urzadzen, porty com i lpt, com1 (czy jaki tam masz) wlasciwosci
    > ustawienia portu zaawansowane i wylacz tam bufor uart (suwaczki w lewo)

    Spróbuję. Dzięki za dobre rady dla Ciebie i MZ :)

    --
    best regards,
    scream