    From: "wsa" <w...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Autorskie prawa majątkowe - oprogramowanie
    Date: Wed, 3 Feb 2010 13:57:19 +0100

    > hm...i co z niego wynika? (ja też nie jestem prawnikiem :))
    >
    > http://pl.wikisource.org/wiki/Prawo_autorskie_%28ust
    awa%29
> [...]
    > wyraźnie w niej wymienione.
    > [...]
    > 4. Umowa może dotyczyć tylko pól eksploatacji, które są znane w chwili jej
    > zawarcia.
    > ---
    >
    > O ile wiem, prawnicy twierdzą, że dopuszczalna jest praktyka "przekazania
    > praw autorskich w zakresie pól eksploatacji o których mowa w art.50 PA"
    > - na przykład - ale skutkuje to tym, że wskazane *w przepisie* na który
    > się powołujemy PA są przekazywane.
    > Do tego dochodzą np. prawa do "zależnych" (które MUSZĄ być wymienione

    Umowa jest pobrana z tej strony:
    http://www.wiol.com.pl/resources/download/261_umowa_
    o_przeniesienie_autorskich_praw_majatkowych_do_progr
    amu_komputerowego.doc

    Tutaj cały dział:
    http://www.wiol.com.pl/dokumenty.php?kat_id=14#kat_1
    4

    No i tylko takową posiadam - co o niej sądzicie? Nie są określone żadne pola
    eksploatacji.