  • Data: 2010-06-29 12:23:07
    Temat: Re: Aspekt prawny podsluchiwania opiekunki do dziecka?
    Od: spp <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-06-29 14:05, Herald pisze:

    > A co z gościami?
    > Jak nie poinformujesz - to naruszyłeś ich prywatność?

    Nie, ale jak się o tym dowiedzą mają prawo, tak po staropolsku, obić
    mordę. ;)

    Wątek dotyczył opieki nad dzieckiem i monitorowaniem:
    a. tylko i wyłącznie dziecka - reszta się 'nie liczy' - jak twiedził autor;
    b. mieszkania w którym przebywa też opiekunka - tak śmiem twierdzić ja.

    Otóż uważam, że bez względu na to czy zawarł z nią umowę o pracę czy
    zlecenie czy robi na czarno nie poinformowanie jej o monitoringu jest w
    każdym przypadku nieetyczne (delikatnie mówiąc), a w pierwszym z nich
    jest nawet wykroczeniem pracodawcy.
    I umówmy się - mówienie monitorowaniu 'tylko dziecka' jest zwykłym
    pier.... :(

    --
    spp

    --