  • Data: 2010-05-10 06:41:06
    Temat: Re: Art. 135 KK - znieważenie Prezydenta
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Przemysław pisze:

    > Ale nie jest 1943 ani 1950 rok tylko 2010!

    A co to za dziwny argument? W 1950r. też był 1950r, a nie - np. - 1897.

> [...]
    > obywatelskiego działa od lat
    > i nawet dają za to medale (co akurat mnie nieco dziwi). Dzięki temu, żyją w
    > lepszych społeczeństwach, bo przestępczość zaczyna się
    > od drobnych wykroczeń.
    > U nas każdy się odwraca i mówi, że to nie moja sprawa. No to mamy tak jak
    > mamy.
    > Żyje nam się źle nie z powodu rosnącej poważnej przestępczości ale z powodu
    > nie przestrzegania z pozoru błahych przepisów prawnych na co dzień.
    >
    > A jak ktoś ma cywilną odwagę się przyznać, że chce "podkablować" trolla to

    To używaj rozsądnych argumentów. Wówczas można podyskutować. Nie
    twierdzę, że ochrona czci prezydenta jest z gruntu zła, choć w państwach
    o większej wolności niż Polska w krytyce głowy państwa można sobie
    pozwolić na więcej. Właściwie można pokusić się o oszacowanie korelacji
    - im mniej wolności mają obywatele, tym srożej karze się za obrażanie
    głowy państwa, a nieraz i podrzędniejszych urzędników. Jest to nawet
    logiczne - im gorsza władza, tym bardziej się boi obywateli.

    --
    Liwiusz