  • Data: 2010-05-10 07:32:41
    Temat: Re: Art. 135 KK - zniewa?enie Prezydenta
    Od: mi <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Przemys?aw wrote:
    > Wniosek niezbity, ?e pulpeciarz to obelga zdecydowanie
    > A takie rozwa?ania pozostawmy do oceny Prokuraturze i S?dowi.
    > Wyrok, jaki by nie by?, zawsze komu? nie bedzie pasowa?...

    A jakże. Niezawisłemu sądowi w drugiej PRL. I od razu sprawiedliwemu
    losowi. :D

    Disclamer dla wyborców PO: określenie "niezawisły sąd" w drugiej PRL
    traktuję na równi z Yeti. Wszyscy o nim słyszeli a nikt nie widział.

    Już pisałem, że prędzej uwierzę w zielone stworki z Marsa, które
    przylecą i zrobią nam dobrze niż w niezawisły sąd w drugiej PRL, gdzie
    wśród sędziów są byli funkcjonariusze SB i ich szpicle. Zaś po PRL
    sędziowie nie zostali oczyszczeni w żaden sposób. W żaden.

    mi