  • Data: 2010-01-20 09:57:40
    Temat: Re: Arogancja BSA
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2010-01-20, Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> wrote:

    [...]

    > U mnie działa.

    Nie mówię, że mi nie działa. Mówię, że potrafi rozkopać.

    > ??
    >
    > Flash Player i wtyczki działąją jak złoto!

    Miałem na myśli produkt "Flash Professional CS3/CS4".
    Nie ma sensownego zamiennika do tego.

    > Kwestia przyzwyczajenia, przy czym program graficzny w przeciętnym

    Ty oczekujesz od profesjonalnego grafika, że przepraszam się będzie
    przyzwyczajał?

    > biurze jest z reguły i tak zbędny.

    Czekaj. Ty jak odpowiadałem w news:4b558e68@news.home.net.pl miałeś
    na myśli komputer dla sekretarki, czy komputer w _firmie_ w ogólności?
    Jeśli to pierwsze, to przyznam Ci rację - linuks się nadaje. Jak to
    drugie, to niestety nie - nie na desktop.

    > Mniejszy????

    Ok, doprecyzuję. Linuksowi brakuje głównej przeglądarki mainstreamowej,
    to jest IE. Dodatkowo rendering czcionek robiony przez X Window nie
    pozwala na rzetelną ocenę, czy strona się nadaje do publikacji,
    czy nie.

    > Nie mówię o firmie księgowej co ma cały hektar księgowych jednocześnie
    > księgujących.

    Ech. Ale taki drobiazg jak liczenie pracy autorskiej (50% KUP, zamiast
    ryczałtowego 130 parę zł) dla umowy o pracę już ma, czy nadal nie daje
    rady? Wystawia już faktury NP, czy nadal nie? :)

    [...]

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl