  • Data: 2010-01-20 09:59:25
    Temat: Re: Arogancja BSA
    Od: Olgierd <n...@n...problem> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 20 Jan 2010 09:39:36 +0100, Andrzej Lawa napisał(a):

    > Kiedyś chyba udało mi się odpalić którąś wersję explodera pod WinE

    No bo działa, to fakt, nie obsługuje wprawdzie ActiveX, ale to chyba
    zaleta ;-)

    Co do programów prawniczych -- bo ta opinia pokutuje dość często w takich
    wątkach -- jest coś takiego jak Lex w przeglądarce:
    http://lexonline.lex.pl/pages/start/e-logowanie/

    (rzecz jasna większość z Was będzie miała komunikat o blokadzie, produkt
    jest zabezpieczony po IP).

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd