  • Date: Wed, 20 Jan 2010 00:57:50 +0100
    From: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Arogancja BSA

    op23 pisze:

    > Coś bredzisz.

    Raczej ty nie masz pojęcia o "obsłudze" komputerów z produktami mikrosyfa...

    Ot takie Win XP Pro dzisia... przepraszam - wczoraj ;)

    Była pamięć pół giga w jednym gnieździe - wg. mnie mało, wyjąłem ją i
    obsadziłem czterema takimi samymi po ćwierć. Rezultat: dokonano istotnej
    zmiany w sprzęcie - dawaj aktywować.

    Inne przypadki - z jakiegoś powodu potrzeba jest starsza wersja
    przeglądarki. Produkt mikrosyfu jest mądrzejszy od użytkownika:
    starszej, nawet po odinstalowaniu (niby całkowitym) nowszej
    przeglądarki, nie zainstaluje bo gdzieś tam wykrywa jakieś ślady nowszej.

    Przy podmontowywaniu dysku sieciowego niby Win XP ma opcję "zapamiętaj
    hasło", ale ponieważ to wersja Home, to jest to pic na wodę-fotomontaż.