  • Data: 2010-01-20 08:14:29
    Temat: Re: Arogancja BSA
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    Wojciech Bancer pisze:

    > Ano. Plus te które dostaję od klienta. OO.org bardzo ładnie rozkopuje
    > docx.

    U mnie działa.

    > [...]
    >
    > Z mojej działki nie ma choćby Flasha,

    ??

    Flash Player i wtyczki działąją jak złoto!

    > Fireworksa (nie, GIMP się niestety
    > nie nadaje, a i jest mniej wygodny - ergo produktywność ludziom spada).

    Kwestia przyzwyczajenia, przy czym program graficzny w przeciętnym
    biurze jest z reguły i tak zbędny.

    > Jest mniejszy zakres przeglądarek (dla webdevelopera to ważne).

    Mniejszy????

    > Oprogramowanie księgowe jest biedne (jeden LeftHand, i nie zawiera
    > wszystkiego czego potrzebuję), w dodatku nie pasuje do Twojej tezy -
    > nie jest Open Source.

    Nie mówię o firmie księgowej co ma cały hektar księgowych jednocześnie
    księgujących.

    > Z moich doświadczeń wynika co inneg

    Dobrze napisane programy działają ładnie. Ba! Nawet windowsowe gry 3D
    nierzadko pójdą bardzo ładnie.