    From: Arek <a...@e...net>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Aresztowanie i osadzenie w areszcie sledczym
    Date: Sun, 05 Oct 2003 04:53:32 +0200
    Sender: d...@p...onet.pl@213.199.201.190

    ben rzecze:
    > wolę widzieć na ulicy Policję, nawet niemiłą,
    > niż patrzeć jak bandy łobuzów grasują bezkarnie,

    I innej alternatywy nie widzisz? Albo grasujące łobuzy albo agresywna policja?
    Bo niemiła to by był szczyt finezji...

    > a zwykli ludzie boją się wyjść na ulicę. Jeśli ktoś siedzi w nocy
    > w parku to nie może się dziwić, że jest kontrolowany przez Policję.

    Doprawdy!? Nawet za komuny nie zdarzyło mi się by mnie milicja
    kontrolowała bo siedziałem sobie w parku.
    Coś mi się czuje, że Sztoker może mieć, że obstrukcja wymiaru sprawiedliwości
    jest celowa, by tylko wzmocnić policyjność państwa.
    Oczywiście - nasze państwo nie jest policyjne!
    Do przeszukania trzeba okazać nakaz sądowy, po ulicach można chodzić swobodnie,
    także nocami no bo godzina policyjna nie obowiązuje, pieniędzy na koncie żaden
    urzędas zająć nie może swoją decyzją ani nawet podejrzeć konta, obywatel
    nie musi udawadniać, że jest niewinny itp. itd.

    > Dobrze, że chce się im pracować i nie boją się dbać o porządek w

    Zaiste wielka to ich łaskawość, że chce im się pracować no bo
    przecież mogliby się jeszcze lepiej umościć bo 2 tysiące się należy,
    czy się stoi czy się leży...

    > mieście. A to, że byli niemili to już inna sprawa, ale cóż - jakie
    > społeczeństwo, taka Policja

    Doprawdy?

    Arek

    --