  • Data: 2003-10-05 10:10:56
    Temat: Re: Aresztowanie i osadzenie w areszcie sledczym
    Od: Sztoker <s...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 5 Oct 2003 00:44:08 +0200, ben wrote:

    >Pozwólcie, że i ja dorzucę swoje "trzy grosze"
    >O tym czy jest niewinny zadecyduje sąd. Dziwna ta wasza dyskusja. Ja powiem
    >tak, wolę widzieć na ulicy Policję, nawet niemiłą :) niż patrzeć jak bandy
    >łobuzów grasują bezkarnie, a zwykli ludzie boją się wyjść na ulicę. Jeśli ktoś

    Jak na razie mamy i jedno, i drugie, tak że zwykły obywatel dostaje po
    d...e, mordzie i potrtfelu dubeltowo. I jeszcze coś. Swiat przestępczy w
    Polsce to ogromna siła, ale pacyfikacja czy minimalizacja bandytyzmu
    ulicznego to sprawa na tyle prosta, że aż strach pytać, czemu nic się w
    tym kierunku nie robi. W każdym razie swoją teorię już przedstawiłem.

    >siedzi w nocy w parku to nie może się dziwić, że jest kontrolowany przez
    >Policję. Dobrze, że chce się im pracować i nie boją się dbać o porządek w
    >mieście. A to, że byli niemili to już inna sprawa, ale cóż - jakie
    >społeczeństwo, taka Policja

    Demagogia rytualnie usprawiedliwiająca każdą tutejszą degenerację, do
    tego o tyle nieprawdziwa, że kadrowo policja zwierciadłem społeczenstwa
    bynajmniej nie jest.

    Sztoker