    From: "kasandr@" <d...@y...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Apteki internetowe
    Date: Tue, 3 Dec 2002 00:57:34 +0100

    > Ale np. morfiny, hormonów itp. nie znajdziesz.

    Morfiny jest na full w makówkach, hormony też znajdę jak złowię np łososia.

    > Nie jestem farmaceutą, tylko chemikiem ale wiem że jest całe mnóstwo
    > niebezpiecznych leków.

    Jak niebezpiecznych ?
    Czy tak jak pijany kierowca za kierownicą ciężarówki,
    albo ziarnko grochu w uchu dziecka,
    czy jak ość która utknęła w gardle?
    Zapewne dużo mniej, ponieważ mają ściśle określone przeznaczenie o którym
    jest informacja na opakowaniu.

    > Ty zaś Kasandro albo jesteś niedoinformowana albo chciałabyś komuś
    > zaszkodzić>

    Nie chcę szkodzić bo nikogo nie zachęcam do brania leków w celach
    doświadczalnych, tylko chcę logicznego uzasadnienia potrzeby przymusu
    posiadania recept. Jako dorosły chcę mieć pełne prawo do dbania o swoje
    dobro niezależnie od tego jak je pojmuję.

    > Argument z nożami i siekierami jest dobry dla dzieci, cyjanek potasu np.
    > stosowany jest do srebrzenia.

    I co z tego że jest pod specjalnym nadzorem skoro ,
    występuje w stanie naturalnym w pestkach owoców, ale po co tyle zachodu
    jeżeli jest
    jad kiełbasiany ( bez smaku i zapachu ) który toxycznością mu w niczym nie
    ustępuje a dostęp może mieć do niego każdy zdolny amator i to bez recepty.
    Takich przykładów naturalnych substancji trujących mogę na kopy.

    > To znaczy sprzedaż leków pacjentom, bez wymaganej na nie recepty.

    Recepty są reliktem dalekiej przeszłości coś ok.XIV w. kiedy jeden na 10 000
    umiał czytać i pisać, leków się nie testowało, książek się nie drukowało, a
    czarownice masowo palono na stosach. Uważasz że nasza ogólna świadomość w
    niczym się od tego czasu nie zmieniła??

    Jest mnóstwo chorób przewlekłych o których zainteresowani mają więcej wiedzy
    niż niejeden prowincjonalny lekarz ( czy to lekarz???????) a to właśnie od
    jego widzimisia , chorej ambicji, czystej złośliwości itp. zależy na jaki
    lek dostaniesz tzw. receptę. Bez prawa apelacji!!

    --
    Kasandr@

    ps.
    Jeszcze raz podkreślam że osoby które nie mogą, nie chcą kupować leków bez
    recepty powinny a nawet muszą zasięgnąć porady specjalisty z odp. dziedziny,
    ale powinien być to ich własny wybór.
    Nie chcę być uszczęśliwiany na siłe ZUS-em, Slużbą Zdrowia, ani pogrzebem na
    koszt państwa.