  • Data: 2002-12-01 12:22:35
    Temat: Re: Apteki internetowe
    Od: "PzKw_Panther" <pzkw_panther@(nospam)gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "kasandr@" <d...@y...com> wrote in
    news:asaf5f$pari9$1@ID-169971.news.dfncis.de:

    > Obilo mi sie o uszy ze wszysko jest dozwolone co nie jest zabronione.
    > Zatem pytanie powinno brzmiec : Czy prawo zabrania tworzyc apteki
    > internetowe ??
    > Ano w tym grajdole tak, aczkolwiek w USA nie, i chyba u Holendrów tez
    > nie.
    >

    > --
    > Kasandr@

    W obrocie gospodarczym ktory opiera sie na prawie administracyjnym
    (zezwolenie,koncesje itd) ta zasada nie istnieje.Jesli cos jest zabronione to jest
    zabronione i nie da rady wyprowadzac wnioskow typu ze jesli cos jest
    nieuregulowane tzn ze jest dozwolone.Oczywiscie mozesz zadzialac sobie w ten
    sposob ze postapisz tak jak chcesz bo wystepuje niezamierzona luka w prawie ale
    zycze szczescia co do uzerania sie z panstwem bo jest pewne ze jakis urzad sie do
    ciebie przyczepi.