  • Data: 2007-09-18 12:15:36
    Temat: Re: Anonimowy dowód rzeczowy.
    Od: "Piotr [trzykoty]" <trzykoty@[wytnij]o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Czyli miałem dowody na łamanie przepisów a ja sobie zamalowałem numery,
    > chociaż tak robią stacje tv. Nie pokazują numerów, twarzy.

    Łamanie przepisów to nie jest ciężkie przestępstwo. Nie masz prawnego
    obowiązku samemu zawiadamiania o wykroczeniu. Ale już jakbyś został wezwany
    na świadka to masz obowiązek udzielić wszystkich informacji i dostarczyć
    posiadanych dowodów. A co jakbyś już wtedy nie miał oryginalnych dowodów
    tylko te zamazane, bo tamte zniszczyłeś.. Czy może być to karane w przypadku
    wykroczenia (zniszczenie dowodów wykroczenia)?