    From: "Coach" <c...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Amatorskie sieci komputerowe a ADMINISTRACJA
    Date: Mon, 22 Sep 2003 13:06:32 +0200
    Sender: n...@o...pl@62.148.85.164

    Uzytkownik "Tricky" <t...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci
    news:bkl2do$d0l$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Mam pytanie jezeli kable prowadzone sa z okna jednej osoby do okna
    > drugiej - nie korzystajac z zadnych rynienek ani peszli w ktorych
    > biegna kable "kablowki" , a takze nie sa prowadzone dachem to czy
    > ADMINISTRACJA ma prawo albo podstawy do tego aby miedzy osobami gdzie
    > kabel jest polozny do zmuszenia nas do zdjecia ??? czy potrzebne sa
    > jakis zezwolenia - powtorze nawet jezli nie sa wykorzystywane zadne
    > elementy w bloku takie jak ryniennki itd. polacznia sa bezposrednio
    > miedzy oknami

    Moze zrobic co zechce, elewacje budynków sa w ich gestii.
    Z reszta nie wiem, czy nie wszedl przepis o zakazie umieszczania
    okablowania na zewnatrz budynków, gdyz swego czasu kablówki uparcie
    usuwaly kable szpecace elewacje i montowaly rury szpecace klatki
    schodowe.

    Osobiscie sugeruje popytac sie sasiadów, pod oknami których leci kabel,
    czy maja cos przeciwko, po czym zalozyc kabel na dziko, ladnie go
    maskujac (pod kolor budynku) mocujac do scian, prowadzac pod katem
    prostym (zwisajace luki widac) itp. Jak nie bedziesz mial wybitnie
    upierdliwej administracji, to przymkna oko.

    c.