eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoAllegro-przesyłka zaginęła a sprzedawca odmawia zwrotu pieniędzy › Re: Allegro-przesyłka zaginęła a sprzedawca odmawia zwrotu pieniędzy
    From: "matusm" <m...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Allegro-przesyłka zaginęła a sprzedawca odmawia zwrotu pieniędzy
    Date: Sun, 13 Jul 2008 23:44:28 +0200

    wiadomości news:13072008.2F1ACBBB@budzik61.poznan.pl...
    > Osobnik posiadający mail w...@N...gazeta.pl napisał(a) w poprzednim
    > odcinku co następuje:

    > z tego co było kilka razy na grupie wynika iz:
    > - sprzedawca powinien oddac ci odszkodowanie uzyskane z poczty
    > - to ty jestes winien, ze nie pomyslales o wysłaniu z ubezpieczeniem.
    > Powinienes był zapytac. Oczywiscie z handlowego punktu widzenia sprzedawca
    > równiez powinien oto zadbac, niemniej z prawnego punktu widzenia towar
    > jest
    > u ciebie z chwila wydania przewoznikowi, wiec mogl sobie to odpuscic.
> [...]

    Ciekaw jestem z czego wynika przekonanie ze nie ma szansy na wygrana w
    sadzie???

    Jezeli zawiazalem umowe ze sprzedawca i on Poczta wyslal towar za ktory
    wczesniej zaplacilem to kradziez przez Poczte zostala dokonana na szkode
    wysylajacego paczke a nie zamawiajacego towar.Zreszta reklamacje na Poczcie
    moze skladac jedynie zamawiajacy przesylke paczki a nie odbiorca.

    Poczta nie bierze zadnej odpowiedzialnosci za swiadczone przez siebie
    uslugi?????W ten sposob to szewc bierze za naprawe butow i ich nie naprawia
    tylko niszczy cale buty itd itp oddaje tylko rownowartosc samej naprawy
    butow.

    Nie wiem jak jest z Poczta????Kiedys za dodatkowa oplata bylo mozna nadac
    paczke wartosciowa ale chyba chodzi o kwote powyzej 1000zl

    --
    Pozdrowienia
    matusm