eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoAllegro-przesyłka zaginęła a sprzedawca odmawia zwrotu pieniędzy › Re: Allegro-przesyłka zaginęła a sprzedawca odmawia zwrotu pieniędzy
  • Data: 2008-07-13 22:43:24
    Temat: Re: Allegro-przesyłka zaginęła a sprzedawca odmawia zwrotu pieniędzy
    Od: Heming <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    matusm pisze:

    > Ciekaw jestem z czego wynika przekonanie ze nie ma szansy na wygrana w
    > sadzie???

    Z prawa cywilnego.

    kradziez przez Poczte zostala dokonana na szkode
    > wysylajacego paczke a nie zamawiajacego towar.

    I tu sie mylisz. Swiadczenie zostalo przez sprzedajacego spelnione z
    chwila przekazania paczki operatorowi pocztowemu i z ta chwila ryzyko
    przypadkowego uszkodzenia rzeczy lub jej utraty PRZECHODZI NA
    KUPUJACEGO, chyba ze sprzedajacy i kupujacy umowili sie innaczej. Czy to
    jest sluszne rozwiazanie czy tez nie to inna sprawa, ale tak jest.