eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoAllegro-przesyłka zaginęła a sprzedawca odmawia zwrotu pieniędzy › Re: Allegro-przesyłka zaginęła a sprzedawca odmawia zwrotu pieni
  • Data: 2008-07-13 22:03:14
    Temat: Re: Allegro-przesyłka zaginęła a sprzedawca odmawia zwrotu pieni
    Od: " " <w...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ciekaw jestem z czego wynika przekonanie ze nie ma szansy na wygrana w
    > sadzie???
    >
    > Jezeli zawiazalem umowe ze sprzedawca i on Poczta wyslal towar za ktory
    > wczesniej zaplacilem to kradziez przez Poczte zostala dokonana na szkode
    > wysylajacego paczke a nie zamawiajacego towar.Zreszta reklamacje na Poczcie
    > moze skladac jedynie zamawiajacy przesylke paczki a nie odbiorca.
    >

    > Poczta nie bierze zadnej odpowiedzialnosci za swiadczone przez siebie
    > uslugi?????W ten sposob to szewc bierze za naprawe butow i ich nie naprawia
> [...]

    Beznadziejne nie? ;p
    Generalnie wszyscy sugerują się artykułami prawnymi, które dają nutkę do
    wyobraźni. Albo głupie prawo albo nie dopracowane do dzisiejszych perspektyw
    sprzedaży wysyłkowej...

    Co do reklamacji to prawa do niej może nadawca na ciebie przelać pod warunkiem
    zrzeknięcia się przesyłki. Jednak w moim wypadku nie zrobił tego bo "co
    będzie jak paczka i tak dotrze?".

    Myślę nad tą sprawą sądową lecz nie chciałbym się wpakować w większe kłopoty
    jak wyjdzie, że nie mam szans.

    Dlatego szukam kogoś kto mimo aktów prawnych (bo na ich podstawie to już 2
    fora prawnicze się o to kłócą) miał taką sytuację i bezpośrednio w niej
    uczestniczył. Np prowadził sprawę, lub o takowej słyszał?

    Konkrety! Konkrety! ;]