  • Data: 2005-08-30 16:29:00
    Temat: Re: Allegro, problem z
    Od: Mithos <f...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mikołaj Jopczyński napisał(a):

    > 2 dwa tygodnie nie dawal znaku zycia....ciezko mi powiedziec co i jak :/

    Skoro jestes pewny, ze sprzedales sprzet dobry.

    > A jak to jest z .... hm... niska szkodliwoscia spoleczna ? Bo do jakiejs kwoty
    > jest wykroczenie, a potem dopiero przestepstwo ?

    To zalezy pod jaki Art sie to podciagnie. Standardowo 286 KK, a tam nie
    ma znaczenia kwota (tzn gdy wartosc jest niewielka to obowiazuja troche
    nizsze widelki od - do).

    > Facet sie "chwali" ze jego brat pracuje w policji...

    Chwalic to sie kazdy moze. Bylo mu napisac, ze masz ciotke co jest
    prokuratorem albo cos w tym stylu (adwokatem, sedzia).

    To jest zwykla gra psychologiczna.

    > Proboje ocenic "zyski" i straty, czy isc facetowi na reke, czy na noze, nie
    > chce wtopic ??

    Jak uwazasz. Zalezy czy Ci sie chce czy nie chce i jak mocno jestes
    pewny swoich racji.

    --
    pozdrawiam
    Mithos