eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoAllegro- negatyw i żądanie sprzedającegoRe: Allegro- negatyw i żądanie sprzedającego
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!feeder.erje.net
    !1.eu.feeder.erje.net!feeder2.ecngs.de!ecngs!feeder.ecngs.de!81.171.118.61.MISM
    ATCH!peer01.fr7!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.
    neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-ma
    il
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    References: <55a62bad$0$8390$65785112@news.neostrada.pl>
    <55a64d74$0$2207$65785112@news.neostrada.pl>
    <55a65605$0$2190$65785112@news.neostrada.pl>
    <7...@g...com>
    In-Reply-To: <7...@g...com>
    Subject: Re: Allegro- negatyw i żądanie sprzedającego
    Date: Wed, 15 Jul 2015 20:42:35 +0200
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
    Lines: 22
    Message-ID: <55a6a9a9$0$2203$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.26.45.66
    X-Trace: 1436985769 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 2203 83.26.45.66:61211
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2164
    X-Received-Body-CRC: 3831379046
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:749331
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Konfabulator Konfabulatorski" napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:75549e9f-b3d3-47f6-aabc-a653cc64925d@go
    oglegroups.com...
    >Na koszt przewoźnika, sporządzenie protokołu szkody jest jego
    >ustawowym obowiązkiem.
    >Ponadto należało złożyć reklamację i produkt odesłać, a nie montować
    >i samodzielnie naprawiać. Każdy ma prawo się pomylić, a kurier może
    >uszkodzić, takie życie.

    I tak i nie ... to sprzedawca wybiera kuriera (chyba ze daje kilka do
    dyspozycji), a system komentarzy moze tez obejmowac wyczyny kuriera -
    co z tego, ze sprzedawca dobry, skoro kurier do d* ?

    >Czyli zakładamy, że sprzedawca miał dobrą wolę dokonać wymiany, a
    >uszkodzenie mechaniczne zareklamować u kuriera. Ty sprzęt naprawiłeś
    >po swojemu i używasz. Wystawiasz też komentarz negatywny.
    >Ok, Twoje odczucie co do tej transakcji może być negatywne, ale
    >komentarz nie może naruszać dobrego imienia sprzedawcy.

    Ale zakladamy, ze w komentarzu sama prawda napisana ...

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1