eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoAllegro- negatyw i żądanie sprzedającego › Re: Allegro- negatyw i żądanie sprzedającego
  • Data: 2015-07-16 12:07:33
    Temat: Re: Allegro- negatyw i żądanie sprzedającego
    Od: ww <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2015-07-16 o 11:46, Jingiel pisze:
    > W dniu 2015-07-16 o 08:36, ww pisze:
    >> W dniu 2015-07-15 o 14:45, Jingiel pisze:
    >>>
    >>>
    >>> Mój komentarz do aukcji był taki:
    >>>
    >>>
    >>> Moc silnika w pompie była niższa niż w opisie. Dostałem inny model.
    >>> Ponadto osłona wentylatora silnika pogięta przy nieuszkodzonym
    >>> opakowaniu. Kazano mi wzywać kuriera i spisywać protokół. Tylko na czyj
    >>> koszt? Ogólnie nie jestem zadowolony.
    >>
    >> Głupio napisane. Błędy się zdarzają każdemu a z tego opisu wychodzi
    >> jakby to tobie brakowało jakiekolwiek woli doprowadzenia sprawy do
    >> szczęśliwego zakończenia.
    >
    > Dla ciebie może i głupio. Jak popełnię błąd to staram się go naprawić. W
    > przypadku tego człowieka tego nie było. Na maile nie odpowiedział.

    Raczej nie dla mnie tylko po prostu głupio. Na coś takiego wystarczy
    odpisać: "jeżeli zaszła pomyłka (jesteśmy tylko ludźmi) to wystarczyło
    nam zgłosić, a wezwanie kuriera przy uszkodzonym towarze to normalna
    procedura i nic nie kosztuje, klient konfliktowy, nie polecam". A nie ma
    większego frajerstwa niż dać się oszukać a potem jeszcze wyjść na winnego.

    > W wątku masz numer aukcji, poczyta na komentarze innych kupujących u
    > tego człowieka i wtedy napisz coś sensownego.

    Tak jak ty ?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1