  • Data: 2015-07-16 17:03:59
    Temat: Re: Allegro- negatyw i żądanie sprzedającego
    Od: m <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 16.07.2015 o 13:54, ww pisze:
> [...]
    dowych-klucze-nasadowe-109-yato-i4859244688.html

    > Nie wiem czy przypadkowo czy nie i nie o to mi chodziło. Po prostu z
    > tego konkretnie przytoczonego wcześniej komentarza dla mnie wcale nie
    > wynika, że to ze sprzedawcą jest coś nie tak. "a bo jakiegoś kuriera mi
    > kazał wzywać a co ja tam będę sie mieszał jeszcze mnie będą potem ciągać
    > a idźcie mi ja nic nie wiem..."

    Mi z takiego komentarza coś wynika. Bo ja lubię kupić i żeby działało.
    Więc jeżeli ktoś będzie miał wiele komentarzy o tym że to co wysłał nie
    było ok, to wybiorę takiego który takich komentarzy nie ma.

    Procedura reklamacyjna to jednak upierdliwość.

    A jak ktoś lubi reklamować i nie jest dla niego problemem odsyłanie
    towaru, to go taki komentarz nie zrazi.

    p. m.