  • Data: 2008-05-06 06:27:14
    Temat: Re: Allegro - moja pomylka - pytanie
    Od: Tapatik <t...@b...adresu> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik AmtoPm napisał:

    > Moim zdaniem generalnie kupujący ma prawo do 3 przedmiotów za cenę kup
    > teraz w aukcji która przedstawiasz. Podanie że cena dotyczy 1 sztuki
    > może oznaczać że sztuką jest właśnie konkretna aukcja.

    Moim zdaniem nie może. Na tej konkretnej aukcji są 3 sztuki przedmiotu.
    Kupujący wylicytował jedną sztukę, nie trzy.

    > Ponadto nawet
    > inne odczytanie słowa "sztuka" np. jako pojedyńczy przedmiot również

    Sztuka - <<pojedynczy przedmiot, roślina lub zwierzę jakiegoś gatunku>>
    za: http://sjp.pwn.pl/lista.php?co=sztuka

    Te 3 sztuki razem to mógłby być "komplet", ale to słowo nie pojawia się
    w aukcji.

    > nie oznacza że sprzedający może zbyc osobe licytujaca i powiedzieć, że
    > trzeba było czytać dokładnie opis. Można czytać dokładnie opis, a
    > najdokładniej treść oferty, a z treści oferty dość jasno wynika że
    > sztuką-pozycją będącą przedmiotem aukcji są 3 przedmioty "x 3".

    Dla mnie z treści oferty wynika, że przedmiotem aukcji jest jedna sztuka
    czegoś tam do gitary, tyle że sprzedający posiada ich 3 sztuki. Po
    zakończonej aukcji kupujący może sobie wybrać który egzemplarz chce.

    > Natomiast w konkretnym przypadku skoro kupujący podejrzewał błąd i o
    > tym powiedział to nie ma szans, może mieć kłopoty za próbę wyzyskania
    > błędu - a to jest przestępstwo.

    A to niech się inni wypowiedzą.

    Prośba - odpisuj POD postami.

    --