eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoAllegro i nieszczesliwa sprzedaz. › Re: Allegro i nieszczesliwa sprzedaz.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.task.gda.pl!news.telbank.pl!not
    -for-mail
    From: leon <l...@n...interia.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Allegro i nieszczesliwa sprzedaz.
    Date: Tue, 19 Jun 2007 16:44:32 +0200
    Organization: BPTNet - http://www.telbank.pl
    Lines: 49
    Message-ID: <o...@w...telgam.pl>
    References: <f55uql$373$1@inews.gazeta.pl>
    <o...@w...telgam.pl>
    <f567mm$dnb$1@inews.gazeta.pl>
    <o...@w...telgam.pl>
    <f56so8$r31$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: gumula.telgam.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; delsp=yes; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.telbank.pl 1182264231 19292 88.220.133.242 (19 Jun 2007 14:43:51 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...telbank.pl
    NNTP-Posting-Date: 19 Jun 2007 14:43:51 GMT
    User-Agent: Opera Mail/9.21 (Win32)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:468378
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia 18-06-2007 o 23:18:04 GooRe <g...@g...pl> napisał(a):

    > Witam.
    >
    > Przeczytalwm 545 § 2 i nie znalazlem roznicy ;-).
    > Paczke pocztowa mozna zawsze sprawdzic (komisyjnie).
    > Coz z tego, bo jak sobie wyobrazic np sprawdzenie komputera,
    > TV LCD czy notebooka na poczcie ?
    wlasnie, ze nie mozna dlatego jest kurier

    > To samo tyczy sie kuriera.
    > Kurier bedzie stal i czekal, az przeprowadzimy potrzebne nam testy ?
    tak. u mnie jakoswielerazy czekal 10-15minut zanim przetestowalem. Bez
    sprawdzenia nie dostanie
    kasy za przesylke i tyle.

    > Zreszta jak to ma wygladac w praktyce ?
    > Poczta i f. kurierskie muialy by miec rzeczoznawcow,
    > ktorzy sprawdzali by np sprzet elektroniczny przed pakowaniem.
    od kiedy sprawdzenie ze telewizor/monitor dziala wymagany jest
    rzeczoznawca?
    obraz jest? jest.
    bez znieksztalcen ? tak
    i tyle wystarczy

    > A co ze sprzetem zapakowanym ?
    > Czy przewoznik bierze jakakolwiek odpowiedzialnosc za uszkodzenia
    > powstale w transporcie nie ogladajac i weryfikujac
    > stanu wysylanego przedmiotu ?
    > Chyba jednak nie.
    wezmie odpowiedzialnosc za fabrycznie zapakowany. pod warunkiem ze
    opakowanie nie jest uszkodzone. a na miejscu juz bylo opisywane.

    > Co do platnosci to zawsze wysylam po otrzymaniu wplaty z gory.
    > Niby co zmienia pobranie ?
    dla mnie jako kupujacemu podnosi to wiarygodnosc, ze nie w razie jakiejs
    wady nie
    bede musial sie uzerac ze sprzedawca przez pol roku.
    wiadomo , ze to sie stosuje do ceniejszego sprzetu a nie do jakiego s za
    30 zeta

    > Od siebie daje 100 % wiarygodnosci, a ze czasem jest jak jest ...
    > Samo zycie, dlatego szukam rozwiazania dla tej i ewentualnie przyszlych
    > podobnych spraw.
    to jest dodatkowe zabezpieczenie przed oszustami. jak dotad skuteczne

    leon
    --
    Bog Bogiem, Budda Budda, a nieskonczonosc to tylko okres przejsciowy.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1