eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo[Allegro] Koszt wysyłki - zaniżanie ceny - doliczanie kosztów › Re: [Allegro] Koszt wysyłki - zaniżanie ceny - doliczanie kosztów
  • Data: 2011-09-13 14:45:55
    Temat: Re: [Allegro] Koszt wysyłki - zaniżanie ceny - doliczanie kosztów
    Od: cyklista <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik mvoicem napisał:

    > No mogę się udać do skrzynki ze świadkiem. Nieco niewygodne, ale wykonalne.
    >
    > Jakie inne mechanizmy i procedury proponujesz?
    >
    > p. m.

    Najprostsze to nagrać pakowanie i wrzucanie do skrzynki (jak sad
    przyjmie taki dowód to nie wiemy), więcej metod ci nie powiem bo są
    stosowane i ujawniane tylko w przypadku sprawy sądowej o oszustwo. Bo to
    jednak w takim przypadku na wysyłającym spocznie obowiązek udowodnienia
    wysłania i przekonania sadu.