  • Data: 2007-07-17 00:33:39
    Temat: Re: Alimenty w czasie wakacji?
    Od: "jolka" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > nadal nie widze problemu, nie placisz polowy za wyzywienie, zuzyie np
    > pradu, wody itd, wiec te czesc mozesz przeznaczyc na abonamenty
    > (nesotrada , komorka ), Twoj problem polega na tym ze traktujesz
    > alimenty tak jak wiekszosc (?) kobiet czyi jako swoje kolejne czy
    > jedyne zrodlo dochodu a nie jako pomoc finansowa przenzaczona dla
    > dziecka, a jezlei nawet to zapominajac ze koszty sa rozlozone na dwoje
    > rozdzicow.

    A skąd wiesz jakie są proporcje?
    Ja nie mam problemu, o którym piszesz, bo alimenty na syna przeznaczam tylko
    na jego potrzeby, także moje skromne dochody są podporządkowane jego
    potrzebom, sama rezygnuję z wielu rzeczy, żeby jemu niczego nie brakowało,
    zrezygnowałam już nawet z własnego leczenia, bo nie było mnie stać na leki,
    więc nie próbuj na siłę udowadniać swoich chybionych opinii, żeby tylko
    podtrzymać zakończony już wątek.

    "Art. 135. § 1. Zakres świadczeń alimentacyjnych zależy od
    usprawiedliwionych potrzeb uprawnionego oraz od zarobkowych i majątkowych
    możliwości zobowiązanego.
    § 2. Wykonanie obowiązku alimentacyjnego względem dziecka, które nie jest
    jeszcze w stanie utrzymać się samodzielnie, może polegać także, w całości
    lub w części, na osobistych staraniach o jego utrzymanie lub wychowanie."

    Tyle mówią przepisy prawa na ten temat. Daleko wybiega to poza temat tego
    wątku, ale chyba trzeba ci to uświadomić, skoro do tej pory bezsensownie
    drążysz temat.
    Albo nigdy nie wychowywałeś dziecka, albo jesteś takim samym skurwysynem jak
    ci, którzy traktują swoje dzieci z byłego związku jako zło konieczne.
    EOT
    Jolka