  • Data: 2004-12-28 01:43:25
    Temat: Re: Alimenty od syna
    Od: "Beniamin" <b...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > witam. Mam pytanie a może ktos z was spotkał się z podobną sytuacją.
    > Mam 22 lata i jestem niepełnosprawna od urodzenia, po smierci mojej mamy
    > zwalila się na mnie opieka nad 78letnią babcią chora na alzheimera ( nadal
    > badaniami nie potwierdzonego), cukrzycę, parkinsona, miażdżyce i szereg
    > innych chorób. [...]
    > Stąd moje pytanie.. Czy ktoś z szanownych grupowiczów orientuje się czy ja
    > w takiej sytuacji mam prawo wnieść sprawę przeciw niemu o alimenty?
    > przecież obowiązek opieki nad babcią w pierwszej kolejności spoczywa na
    > synach a nie niepełnosprawnej wnuczce...

    Pozew o alimenty może złożyć tylko babcia. Jeżeli jej stan zdrowia na to
    pozwala to udajcie się razem do notariusza w celu udzielenia Ci
    pełnomocnictwa do reprezentowania babci przed sądem. Moim zdaniem macie
    bardzo duże szanse na przyznanie alimentów w takiej sytuacji.
    Pozdrawiam i życzę powodzenia,
    Beniamin