eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoAlimenty na dziecko dla starszej kobiety, ktora widzialem kilka razy. › Re: Alimenty na dziecko dla starszej kobiety, ktora widzialem kilka razy.
  • Data: 2005-06-12 16:23:34
    Temat: Re: Alimenty na dziecko dla starszej kobiety, ktora widzialem kilka razy.
    Od: Johnson <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    SQLwysyn napisał(a):

    > A widziales alimenty po 1000-1200 zł ? Ja widzialem. ZASĄDZONE. Nie
    > waloryzowane.
    > Myslisz, ze 600 zl na utrzymanie niemowlaka to duzo ? Naiwnys...

    A widziałeś alimenty zasądzone po 200-300 zł? Ja widziałem. Zasądzone, a
    w pozostałej cześci oddalone. Wszystko zależy od szczegółowych
    okoliczności faktycznych. Wskaż może niezbędne usprawiedliwione wydatki
    na tego niemowlaka ... z kwotami.
    I nie bądź jedyną wyrocznią, bo twoje doświadczenie sądowe w porównaniu
    z moim jest zapewne niczym.

    --
    @ Johnson
    --- za treść postu nie odpowiadam