eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoAlimenty na dziecko dla starszej kobiety, ktora widzialem kilka razy. › Re: Alimenty na dziecko dla starszej kobiety, ktora widzialem kilka razy.
  • Data: 2005-06-12 17:35:19
    Temat: Re: Alimenty na dziecko dla starszej kobiety, ktora widzialem kilka razy.
    Od: Johnson <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Artur Drzewiecki napisał(a):

    > - milczenie do porodu;

    Co w tym dziwnego? Co ty byś zrobił jakby druga strona powiedziała rób
    sobie co chcesz, mnie to nie obchodzi?

    > - zachowanie (pozew), gdy facet zgodził się dobrowolnie na badania -
    > gdyby kobieta wiedziała, że to jego dziecko, to powinna się zgodzić
    > (nawet dopłacić - i tak odzyska) a pozywać w razie oporu przed uznaniem,
    > a tu...

    To może akurat wskazywać na rozsądek - po co czekać aż uzbiera pieniądze
    na te badania. Takie odzywki ze strony faceta można uznać za odwlekanie
    sprawy. Albo uznajesz, albo idziemy do sądu. Co w tym dziwnego?

    > Mam wrażenie, że ta kobieta (przy założeniu prawdziwości mojej hipotezy)
    > zaproponuje facetowi ugodę - "zgadzam się na obniżenie alimentów i
    > nienękanie ciebie sprawami dziecka a ty w zamian za to uznajesz dziecko
    > bez ekspertyzy".

    Ugoda taka nie jest nawet przy twoim założeniu korzystna dla kobiety, bo
    w razie jej z zawarcia facet ma władze rodzicielską nad dzieckiem.

    > Tej kobiecie nie tyle chodzi o alimenty, ile o to, by dzieciak miał
    > "porządnego" ojca. Być może (zakładając prawdziwość mojej hipotezy)
    > prawdziwy ojciec np. siedzi w więzieniu i kobieta woli takiego "ojca",
    > żeby dobrze wypaść w swoim środowisku, chcąc równocześnie sama wychować
    > dziecko.

    Myślę że w obecnych czasach mało jest kobiet które nie zdawałby sobie
    sprawy że prawie wszystkich sprawach o ustalenie ojcostwa przeprowadza
    się badania DNA. Raczej obecnie nie da się nikogo wrobić w ojcostwo.
    Ja myślę że ona jest raczej pewna że to nasz klient jest ojcem. Choć
    jeśli sypiała w jednym czasie z kilkoma facetami to może sie mylić.

    --
    @ Johnson
    --- za treść postu nie odpowiadam