eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoAlimenty na dziecko dla starszej kobiety, ktora widzialem kilka razy. › Re: Alimenty na dziecko dla starszej kobiety, ktora widzialem kilka razy.
  • Data: 2005-06-12 17:14:12
    Temat: Re: Alimenty na dziecko dla starszej kobiety, ktora widzialem kilka razy.
    Od: Artur Drzewiecki <d...@n...poczta.cierpie.onet.spamu.pl.qvx> szukaj wiadomości tego autora

    "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@[niepotrzebne]interia.pl> napisał/a:
    >No i gdzie Ty tu widzisz cos podejrzanego? W szumnych i durnych czasach
    >mojej młodosci większosć moich zwiazków byla parotygodniowa:-))
    Nieważny jest czas, ale ilość spotkań - tu było kilka.:-)
    Poza tym jest jeszcze ważne zachowanie tej kobiety:
    - informacja o ciąży szybko - twoja analogia poniżej jest o tyle mylna,
    że dziecka raczej ta kobieta nie planowałaby;:-)
    - milczenie do porodu;
    - zachowanie (pozew), gdy facet zgodził się dobrowolnie na badania -
    gdyby kobieta wiedziała, że to jego dziecko, to powinna się zgodzić
    (nawet dopłacić - i tak odzyska) a pozywać w razie oporu przed uznaniem,
    a tu...
    Mam wrażenie, że ta kobieta (przy założeniu prawdziwości mojej hipotezy)
    zaproponuje facetowi ugodę - "zgadzam się na obniżenie alimentów i
    nienękanie ciebie sprawami dziecka a ty w zamian za to uznajesz dziecko
    bez ekspertyzy".

    >Lol. Ja o tym, ze zaszlam w ciąze dowiedzialam sie, 6 czy 7 dni po
    >zaplodnieniu. Nie czekalam na to czy dostane okres czy nie tylko zrobilam
    >test. Inna sprawa, ze ja dzidka zaplanowalam:-))
    Właśnie
    >Z moim wówczas jeszcze nie męzem:-))*

    >HaNkA po 30 z męzem 11 lat od siebie młodszym :-)))
    De gustibus non disputandum est.:-)

    >* wlasnie sobie uświadomilam, ze mój maz ma bogatych rodziców:-)))
    Tej kobiecie nie tyle chodzi o alimenty, ile o to, by dzieciak miał
    "porządnego" ojca. Być może (zakładając prawdziwość mojej hipotezy)
    prawdziwy ojciec np. siedzi w więzieniu i kobieta woli takiego "ojca",
    żeby dobrze wypaść w swoim środowisku, chcąc równocześnie sama wychować
    dziecko.