eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoAlimenty na dziecko dla starszej kobiety, ktora widzialem kilka razy. › Re: Alimenty na dziecko dla starszej kobiety, ktora widzialem kilka razy.
  • Data: 2005-06-12 18:01:50
    Temat: Re: Alimenty na dziecko dla starszej kobiety, ktora widzialem kilka razy.
    Od: Artur Drzewiecki <d...@n...poczta.cierpie.onet.spamu.pl.qvx> szukaj wiadomości tego autora

    Johnson napisał/a:
    >Co w tym dziwnego? Co ty byś zrobił jakby druga strona powiedziała rób
    >sobie co chcesz, mnie to nie obchodzi?
    Oki.

    >To może akurat wskazywać na rozsądek - po co czekać aż uzbiera pieniądze
    >na te badania. Takie odzywki ze strony faceta można uznać za odwlekanie
    >sprawy. Albo uznajesz, albo idziemy do sądu. Co w tym dziwnego?
    Owszem możesz mieć rację, ale równie dobrze może chodzić o to, żeby
    gościa zastraszyć i on zrezygnował z badań uznając pozew.

    >Ugoda taka nie jest nawet przy twoim założeniu korzystna dla kobiety, bo
    >w razie jej z zawarcia facet ma władze rodzicielską nad dzieckiem.
    Źle się wyraziłem - mea culpa.
    Kobieta może chcieć tego, żeby facet uznał zasadność pozwu bez badań.
    W zamian kobieta może zgodzić się na niższe alimenty i odegrać komedyjkę
    to uzasadniającą.

    >Myślę że w obecnych czasach mało jest kobiet które nie zdawałby sobie
    >sprawy że prawie wszystkich sprawach o ustalenie ojcostwa przeprowadza
    >się badania DNA.
    Tu się mylisz - wg tej książki cytowanej przeze mnie i późniejszych
    publikacji odsetek wykluczeń to wciąż ponad 25%.
    Wynika to z tego, że kobiety mają nadzieję, że może jednak się uda, a
    jak nie, to i tak wnosząc kolejne pozwy nic nie tracą, bo za badania
    płacą pozwani (ew. Skarb Państwa), a pozywać można kolejnych, ile się
    chce - rekordzistka w Krakowie pozywała 7 pod rząd i żaden "się nie
    nadał".:-)

    >Raczej obecnie nie da się nikogo wrobić w ojcostwo.
    Oczywiście, ale część powódek ma nadzieję, że jednak się da, a jak nie,
    to kolejny może "się nada".:-)

    >Ja myślę że ona jest raczej pewna że to nasz klient jest ojcem.
    Albo wie, że to nie on, ale liczy, że zmasowany atak go przestraszy i
    nie będzie chciał ekspertyzy.

    >Choć
    >jeśli sypiała w jednym czasie z kilkoma facetami to może sie mylić.
    To też możliwe.