eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoAlimenty na dziecko dla starszej kobiety, ktora widzialem kilka razy. › Re: Alimenty na dziecko dla starszej kobiety, ktora widzialem kilka razy.
  • Data: 2005-06-12 16:37:30
    Temat: Re: Alimenty na dziecko dla starszej kobiety, ktora widzialem kilka razy.
    Od: Artur Drzewiecki <d...@n...poczta.cierpie.onet.spamu.pl.qvx> szukaj wiadomości tego autora

    SQLwysyn napisał/a:
    >Myslisz? Sam sie przyznal, ze z nia spal kilkakrotnie bez zabezpieczenia.
    "Z jej inicjatywy" etc. Ponadto ciąża wyszła szybko, bo 2 tyg. po...
    "Pseudozwiązek trwał miesiąc".
    Coś jest to nieco podejrzane.
    Teoretycznie możliwe, ale...
    A hipoteza "szukania jelenia" przez kobietę już będącą w ciąży całkiem
    pasuje.
    Dążenie przez tę kobietę do szybkiej "konsumpcji" (w ciągu miesiąca
    znajomości spotkali się kilka razy i 2x spali), kłamstwo co do
    antykoncepcji, szybka informacja o ciąży.

    >Sadzisz, ze duza jest szansa, ze dziecko nie jest jego i ze badania wyklucza
    >ojcostwo?
    Powiem tak, że wg cytowanej przeze mnie książki odsetek wykluczeń sięga
    prawie 30%.

    >Jak on w to nie wierzy, niech placi - za proces, za ustalenie ojcostwa.
    >Za glupote trzeba placic ...
    Tak czy siak zapłaci.:-)

    >A za sformulowanie 'starsza kobieta' powinien w gębe od kogos dostac. Od
    >niej - na pewno.
    To zależy od punktu widzenia - znam 20-latkę, która lubi jak się o niej
    mówi "dojrzała kobieta" (inna rzecz, że zachowuje się i wypowiada jak
    rozsądna 30-parolatka:-)).