eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoAlimenty na dziecko dla starszej kobiety, ktora widzialem kilka razy. › Re: Alimenty na dziecko dla starszej kobiety, ktora widzialem kilka razy.
  • Data: 2005-06-12 19:26:52
    Temat: Re: Alimenty na dziecko dla starszej kobiety, ktora widzialem kilka razy.
    Od: "idiom" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "zly" <b...@p...fm> napisał w wiadomości
    news:d8hpra$bbt$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Chyba za twoja... Jakie masz podstawy by sadzic, ze byl jedyna osoba ktora
    > spala z ta starsza kobieta?

    Seks bez zabezpieczenia jest głupotą - bez względu na to czy z tą kobietą
    sypia tylko on czy nie był "jedyną osobą".

    > Masz jakis kompleks? Jak ktos jest starszy to jest. Tak swoja droga twoj
    > system wartosci jest na poziomie bruku... Ktos goscia prawdopodobnie robi
    > w jajo, a ty bys mu jeszcz dojebal.

    Ale jeśli tak jest rzeczywiście, to on się o to sam prosił :(

    Mam tylko nadzieję, że wyciągnął wnioski na przyszłość.

    Pomijam już zupełnie to, że oprócz zmajstrowania dzidziusia, naraził się na
    otrzymanie od niemal przygodnej znajomej jakiegos paskudztwa....

    pozdr

    Monika