eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoAlimenty na dziecko dla starszej kobiety, ktora widzialem kilka razy. › Re: Alimenty na dziecko dla starszej kobiety, ktora widzialem kilka razy.
  • Data: 2005-06-12 15:14:14
    Temat: Re: Alimenty na dziecko dla starszej kobiety, ktora widzialem kilka razy.
    Od: Artur Drzewiecki <d...@n...poczta.cierpie.onet.spamu.pl.qvx> szukaj wiadomości tego autora

    SQLwysyn napisał/a:
    >Ładnie, 'starsza kobieta' 30letnia...
    Dla mnie to jest w znaczeniu dosłownym, jako stopień wyższy, czyli
    "starsza od delikwenta".:-)

    >Zadne, trza bylo kondoma uzywac jak sie poszlo na ciupcianie.
    Co do drugiej części zgadzam się w 100%, a co pierwszej - jeśli kobieta
    była w ciąży i potem szukała "jelenia" to całkiem spore. Prof. Marek w
    cytowanej przeze mnie książce ujął to stwierdzeniem, że kobiety często
    nie zdają sobie sprawy z wydolności metod wykluczania ojcostwa i
    pozywają na zasadzie "może się uda".

    >Jestes gówniarz fizyczny i mentalny - udowodniles to swoim postem.
    Zgadzam się.

    >Czemu
    >ktos mialby ci pomagac tutaj?
    Ponieważ nie lubię szukania "jeleni", a okoliczności sprawy (oczywiście
    mogę się mylić:-)) wskazują na taką możliwość.
    Sytuacja jest taka - albo jest to dziecko delikwenta i wtedy niech płaci
    albo kobieta szuka "jelenia" (np. ma zamożnych rodziców lub jej tak
    powiedział, a będąc już w ciąży nie miała czasu na szukanie lepszego
    "jelonka") i wtedy to ona powinna "dostać kopa".