eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoAlimenty na dziecko dla starszej kobiety, ktora widzialem kilka razy. › Re: Alimenty na dziecko dla starszej kobiety, ktora widzialem kilka razy.
  • Data: 2005-06-12 13:04:17
    Temat: Re: Alimenty na dziecko dla starszej kobiety, ktora widzialem kilka razy.
    Od: Johnson <j...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    P. Z. napisał(a):

    > po urodzeniu dziecka zaczela nalegac, bym uznal swoje ojcostwo, co nie do konca
    > przystawalo do naszej umowy, ale zgodzilem sie na to, mowiac, ze wykonam je,
    > kiedy zbiore pieniadze na test DNA. po kilku tygodniach od tej rozmowy dostalem
    > pozew do sadu (bez zadnego ostrzezenia z jej strony), postulujacy:
    >
    > - ustalenie mojego ojcostwa
    > - przyznanie mi obowiazku alimentacyjnego 600zl miesiecznie + jednorazowo 4000zl
    > - odebranie mi praw rodzicielskich
    > - zobowiazanie mnie do pokrycia kosztow procesu (mimo, ze ja chcialem zalatwic
    > sprawe polubownie, i to ona wniosla pozew)

    O ile rzeczywiście jesteś ojcem to co do zasady na pewno przegrasz.
    Jedynie możesz walczyć o wysokość alimentów. Kwota 600 zł dla niemowlaka
    wydaje mi się przesadzona i to mocno. Na upartego możesz tez walczyć o
    kwestię władzy rodzicielskiej o ile ci na tym zależy. Doradzam ugodę sądową.

    A tak w ogóle to będziesz miał nauczkę, odnośnie przypadkowego seksu.

    --
    @ Johnson
    --- za treść postu nie odpowiadam