  • Data: 2006-11-22 17:20:57
    Temat: Re: Alimenty/ komornik/ MOPR
    Od: "monika wisniewska" <w...@s...nsm.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "S&B" <a...@e...pl> napisał w wiadomości
    news:ek1se9$5ke$1@inews.gazeta.pl...
    > Proszę o pomoc w sprawie alimentacyjnej, którą postaram się w skrócie
    > przedstawić:
    >
    > Mniej więcej trzy lata temu dostałem rozwód bez orzekania o winie, zostały

    nie jestem prawnikiem, ale "prawnie" to chyba masz przechlapane. na tej
    grupie pewnie Ci pomoga, ja moge poradzic jedno:
    wygooglaj "prawo dziecka do ojca". jest takie fajne forum..to forum dla
    Ojcow takich jak Ty, aczkolwiek jestes w dobrej sytuacji bo masz dziecko:)
    polecam je, akurat ja jestem matka z dzieckiem (pewnie przeciwny
    biegun:))ale o nic nie wystepuje bo uwazam, ze sama powinnam dziecko
    utrzymac. forum sledze zeby nie popelniac bledow "kobiecych":)
    polecam. w razie co napisz na priv a wypowiem si esubiektywnie na temat osob
    tam piszacych:)

    z jednej strony zaluje ze masz kontakt z komornikiem. Matka nie powinna tak
    robic.
    z drugiej strony ciesz sie, ze masz Syna: ze Soba) kiedys moze powiem
    dlaczego:)

    pzdr
    monika