  • Data: 2006-11-22 21:13:34
    Temat: tylko czy tu nie popełniono uchybień
    Od: "S&B" <a...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Ale czy tu nie popełniono jakiś uchybień, przecież jednym z warunków
    otrzymania zaliczki alimentacyjnej jest bezskuteczna egzekucja, a takowej w
    moim przypadku wogóle nie było.
    Nastepna sprawa to to, ze MOPR nie sprawdza stanu faktycznego i juz nawet
    nie mówię o moim przypadku, ale załóżmy że np. w tym momencie ojciec ma pod
    opieką nie jedno, a dwoje dzieci.
    Skąd np. taki MOPR jest pewny, że nie zapadł w tej sprawie juz inny wyrok, a
    matka jest zwykłą naciagaczką.
    Wszystko to sprowadza się do tego iż nikt ze mną w tej sprawie się nie
    konsultował, nikt nie zadał mi żadnego pytania.
    Wreszcie dlaczego nie dostałem nawet powiadomienia o tym że zaostała
    przyznana zaliczka alimentacyjna, jak by nie patrzeć na moje dzieci, a poza
    tym jestem chyba dość ważną dla nich postacią, skoro mam zwrócić tę kasę dla
    MOPR
    Poza tym wszystkim, wygląda na to iż od decyzji MOPR nie przewidziano
    żadnego odwołania! A może tak naprawdę ja płacę alimenty, a EX podała
    dodatkowo do komornika, aby mieć dwa razy więcej.

    Na te pytania nie mogę znaleźć sensownej logicznej odpowiedzi.

    Arek