eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoAlimenty dla studenta - czy matka w jego imieniu może o nie wystąpić? › Re: Alimenty dla studenta - czy matka w jego imieniu może o nie wystąpić?
  • Data: 2010-02-25 07:55:54
    Temat: Re: Alimenty dla studenta - czy matka w jego imieniu może o nie wystąpić?
    Od: "szerszen" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Liliana Cichocka" <s...@a...pl> napisał w wiadomości
    news:hm3spk$r0o$1@news.onet.pl...

    > No i taki argument miałby w sądzie...

    to akurat zaden argument, szczegolnie jak syn obrazowo uzasadni dlaczego nie
    chce utrzymywac kontaktow ze swirem

    > może to i racja...

    takimi dzialaniami jak teraz, utwierdzacie go tylko w przekonaniu ze
    wszystko mu wolno i ze zawsze bedzie tak jak on chce

    > Niedokładnie przeczytałeś, albo ja niejasno napisałam ;) Pisałam, że
    > dopiero jak zaczął płacić alimenty bezposrednio na konto syna to zaczął
    > sobie robić z niego jaja i wysyłać takie marne kwoty.

    no ale ten stan jakis czas trwa, a zatem dlug powstal

    > Długi względem kwoty zasądzonej przez sąd to on to on ma dopiero od pół
    > roku, bo długów względem własnych zobowiązań nie można uznać za dług z
    > punktu widzenia prawa.

    zgadza sie, ale tez wczesniejszych wyzszych wplat nie mozna uznac jako
    splaty obecnego dlugu ;)

    > A już dałam... Na razie myśli "moze rzeczywiscie?" :-)

    nie wiem do czego sie mialo tyczyc to pytanie, czy do tego, czy "moze
    rzeczywiscie" wziac wlasne sprawy we wlasne rece?
    czy chodzilo o to, ze naprawde w przyszlosci ojciec moze pozwac go o
    alimenty i on bedzie musial placic

    odpowiedz na obydwa pytania jest - tak