eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoAlimenty dla studenta - czy matka w jego imieniu może o nie wystąpić? › Re: Alimenty dla studenta - czy matka w jego imieniu może o nie wystąpić?
  • Data: 2010-05-02 17:31:48
    Temat: Re: Alimenty dla studenta - czy matka w jego imieniu może o nie wystąpić?
    Od: Liliana Cichocka <s...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Animka pisze:

> [...]

    Pytałam o to czy w miejscu zamieszkania czy zameldowania....
    Miejsce stałego zameldowania jest inne (odległosc 200 km), dla miejsca
    zamieszkania najbliższy sąd jest w Wejherowie, ale Gdańsk teoretycznie
    też można uznać za miejsce zamieszkania, gdyż mieszka w akademiku.
    Miejsce zamieszkania pozwanego to odległość ok 620 km i bardzo
    chciałabym uniknąć tego, żeby sprawę tam przekazano :-)

    Rozmysliłam się, niech sobie radzi sam, dorosły przecież jest.

    --
    Pozdr.Lila