  • Data: 2009-09-19 21:15:32
    Temat: Re: Albo emeryturka, albo praca - nareszcie :)
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 18 Sep 2009 13:32:59 +0200, Slawek Kotynski napisał(a):
> [...]

    Nie m uszę sobie wyobrażać, po prostu takie osoby znam - i to z najbliższego
    otoczenia. Może nie machają łopatą na budowie, ale wykonują pracę w normalnym
    zakresie godzin (albo i więcej niż normalnym).

    > Będziesz miał 69 lat, to ci się wyobraźna w tym kierunku rozwinie.

    Jak będę miał 69 lat, to skorzystam z pieniędzy które odłożyłem zamiast
    przejadać i liczyć na emeryturę. A pracować będę tak długo, jak to będzie
    konieczne i możliwe - jeden już w wieku 45 lat jest wrakiem, inny w wieku 85
    lat potrafi sobie połamać żebra spadając z drzewa :)

    > Bandytyzm polega na tym, że kasę na którą człowiek
    > płacił całe życie traktuje się jak dawaną z łaski rządu
    > i obwarowuje wypłacanie należności *jakimikolwiek* warunkami.

    A to jest inna sprawa - obecne plany odebrania możliwości dorabiania
    emerytów są bandytyzmem. Wobec tych osób państwo zaciągnęło dług i ma
    obowiązek go spłacić. Nie zmienia to faktu, że jak najbardziej popieram
    to co pisze Arek - jak najszybsze przystąpienie do likwidacji systemu
    emerytalnego, nawet poprzez okresowe zwiększenie obciążeń dla społeczeństwa
    (pozornie, bo tak naprawdę i tak to płacimy, tyle że pośrednio).

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944